کلینیک زیبایی در جهانشهر

کلینیک زیبایی در جهانشهر

کلینیک زیبایی جهانشهر (مدس) واقع در جهانشهر کرج می باشد. این کلینیک با داشتن پروانه تخصصی و مجوز از سازمان بهداشت، به مراجعین خود خدمات زیبایی ارائه می دهد.


معرفی کلینیک زیبایی مدس در جهانشهر کرج

کلینیک زیبایی جهانشهر (مدس) واقع در جهانشهر کرج می باشد. این کلینیک با داشتن پروانه تخصصی و مجوز از سازمان بهداشت، به مراجعین خود خدمات زیبایی ارائه می دهد. متخصصین مو، پوست و زیبایی با سابقه و تجربه کار، این خدمات را در یک محیط مدرن و کاملا بهداشتی در اختیار زیباجویان می گذارند. خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی جهانشهر مدس به 4 دسته مختلف تقسیم می شود که شامل خدمات لاغری ، خدمات پوست، خدمات زیبایی و  خدمات مو می باشد.

خدماتی که در کلینیک زیبایی جهانشهر ارائه میشوند عبارتند از:

لیزر موهای زائد

افرادی که خواهان حذف موهای زائد خود به صورت دائمی هستند با مراجعه به کلینیک زیبایی جهانشهر و استفاده از لیزر آن می توانند به هدف خود برسند. زیرا لیزر موهای ناخواسته یکی از راه های دائمی است که با استفاده از آن و در زمان مشخص موهای زائد از بین می روند.  حال یکی از موارد کلیدی که هنگام استفاده از دستگاه لیزر باید به آن توجه کرد، نوع لیزر می باشد.زیرا افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند بایستی از دستگاه سوپرانو آیس استفاده نمایند.

اما دستگاه سوپرانو آیس در کلینیک زیبایی جهانشهر برای افرادی با پوست تیره کارایی دارد. البته بعضی از کلینیک ها از این دستگاه جهت رفع موهای ناخواسته استفاده می کنند و قیمت پایینی را برای جلسات در نظر می گیرند. ولی مراجعه کنندگان نتیجه مطلوب را نخواهند گرفت. در نتیجه زمانی که شما به کلینیک ها مراجعه می کنید از هماهنگ بودن برچسب روی لیزر با دستگاه معرفی شده اطمینان حاصل نمایید. در مرکز لیزر جهانشهر خدماتی همچون لیزر دست، پا، بیکینی، چانه و زیر بغل توسط به روزترین دستگاه ها (دستگاه سوپرانو آیس در حال حاضر قوی ترین دستگاه لیزر می باشد که همه ی امواج با فرکانس های مختلف را پشتیبانی می کند)و در محیطی مدرن و بهداشتی انجام می شود.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس 

این دستگاه چون دارای هر 3 طول موج دستگاه های مختلف است برای هر نوع پوستی به طرز مجزا فرکانس خاص خود را استفاده می کند .

این امر هم در اثربخشی تاثیرگذارتر است . این دستگاه از جدیدترین تکنولوژِی روز دنیا با بهره گیری از دو خنک کننده همزمان ، در زمان مصرف درد به شدت اندکی (حتی بدون درد) به فرد وارد می کند.

تزریق ژل  و بوتاکس

با افزایش سن علائم و نشانه هایی از چین و چروک در صورت افراد پدیدار می شود. همچنین سطح کلاژن کاهش یافته و بافت چربی نیز از بین می رود. حال کلینیک زیبایی جهانشهر از این قافله عقب نمانده و جهت افزایش اعتماد به نفس، شادابی و زیبایی صورت تزریق ژل و بوتاکس را معرفی می کند.البته بوتاکس برای چین و چروک های ریز کاربرد دارد که از نوعی سم تضعیف شده از بوتولونیم تولید می شود. این ماده به لایه وسطی پوست تزریق شده و عضلات صورت را به طور موقت فلج می کند. سپس چین و چروک صورت در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد. یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست جهت رفع چین و چروک، بوتاکس است.

یکی دیگر از نشانه های افزایش سن، تحلیل بافت های چربی صورت است. ولی روش های زیادی برای پر کردن قسمت های تحلیل رفته صورت وجود دارد. امروزه تزریق ژل در کلینیک زیبایی مدس جهانشهر یکی از پرطرفدارترین راه های حذف چین و چروک های عمیق و برجسته کردن قسمت هایی صورت همچون لب، چانه و گونه می باشد. در حالت کلی هدف از تزریق ژل، جوانسازی پوست است. بنابراین  در مرکز تزریق ژل و بوتاکس جهانشهر این عمل توسط متخصصین مو، پوست و زیبایی و در محیطی مدرن و بهداشتی انجام می شود.

 کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی مدس در جهانشهر است که از گاز کربن دی اکسید برای درمان استفاده می شود. کربوکسی تراپی برای درمان سیاهی زیر چشم ، ترک های پوستی، سلولیت و جوانسازی پوست کاربرد دارد. طبق تحقیقات انجام شده این روش درمان تاثیر بالا و همزمان عوارض کمی برای پوست صورت می گذارد. همچنین کربوکسی تراپی موجب بهبود انعطاف پذیری، حذف چربی های موضعی، از بین بردن چین و چروک ها،تحریک کلاژن سازی و افزایش خونرسانی می شود. استفاده از این روش درمان برای قسمت هایی از بدن مانند پاها، دست ها، شکم، باسن، گردن، صورت و پلک ها نیز موثر می باشد.

هایفوتراپی

یکی از خدمات بسیار مهم کلینیک زیبایی جهانشهر، هایفوتراپی است. هایفوتراپی نوعی روش درمانی غیرتهاجمی جهت پیشگیری از پیری صورت می باشد. امروزه این روش طرفداران زیادی به خود اختصاص داده که علاوه بر خاصیت ضد پیری مزایای دیگری دارد. این مزایا شامل لیفت صورت بدون نیاز به تیغ و جراحی است که در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. همچنین نتایج درخشانی نیز به دنبال دارد. هایفوتراپی کاملا بدون درد بوده که امواج فراصوت انرژی متمرکز شده را به لایه ای از پوست وارد می کند. نتیجه آن تحریک رشته های کلاژن و تولید دوباره آن ها می باشد.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید