هزینه بوتاکس در کرج

هزینه بوتاکس در کرج

قیمت بوتاکس در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج بیشتر از شهرهای کوچک است. یعنی موقعیت مکانی نقش تاثیرگذاری در قیمت بوتاکس دارد.


برای انتخاب بهترین پزشک بوتاکس باید مطمئن شوید که این جراحان دارای گواهینامه معتبر از وزارت بهداشت هستند. بنابراین باید کار بوتاکس را در آرایشگاه‌ها یا کلینیک‌هایی که شرایطی مانند تخفیف بوتاکس یا بوتاکس ارزان ندارند را فراموش کنیم. به طور کلی چندین گروه از پزشکان مجاز به تزریق بوتاکس هستند. اگر برای رفع چین و چروک و زیبایی بوتاکس تزریق کرده اید. متخصصین گوش و حلق و بینی و جراحان پلاستیک می‌توانند این تزریق را برای شما انجام دهند. اما اگر فردی بخواهد برای مشکلات پزشکی مانند دیستونی آمپول بزند باید به متخصص همان رشته مراجعه کند. به عنوان مثال برای تزریق بوتاکس برای درمان دیستونی و هرگونه اختلال حرکتی باید به متخصص مغز و اعصاب یا بلفارواسپاسم به چشم پزشک مراجعه کرد. انتخاب یک پزشک خوب بوتاکس در کرج بسیار مهم است. زیرا پزشکان و کلینیک‌های زیادی برای این تجارت در این شهر وجود دارد. اما فقط یک پزشک خوب و ماهر می‌تواند دوز بوتاکس را تعیین کند و از کدام برند استفاده کند. ما امروز قصد صحبت در مورد هزینه بوتاکس در کرج را داریم اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


هزینه تزریق بوتاکس در کرج

به طور کلی قیمت بوتاکس در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج بیشتر از شهرهای کوچک است. یعنی موقعیت مکانی نقش تاثیرگذاری در قیمت بوتاکس دارد. عوامل دیگری که بر قیمت بوتاکس در کرج تأثیر می‌گذارد عبارتند از:

محل درمان و دوز مورد نیاز: بوتاکس برای هر قسمت از صورت هزینه متفاوتی دارد. این بدان معناست که اگر میزان چین و چروک‌ها بیشتر یا عمیق‌تر باشد، ممکن است واحدهای بوتاکس بیشتری مورد نیاز باشد. به عنوان مثال، شما می‌خواهید برای پیشانی بوتاکس بسازید بنابراین باید حداقل 20 واحد بوتاکس تزریق کنید. اما اگر برای رفع چین و چروک دور چشم بوتاکس می‌خواهید 10 تا 15 واحد کافی است.
برند بوتاکس مورد استفاده: برندهای بوتاکس با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. به عنوان مثال، بوتاکس دیسپورت ایرانی ارزانتر از بوتاکس دیسپورت انگلیسی است.
تجربه پزشک متخصص بوتاکس: پزشکان خوب و با تجربه معمولا هزینه بیشتری برای تزریق بوتاکس دریافت می‌کنند و در صورتی که تزریق توسط تکنسین انجام شود ارزان‌تر خواهد بود.


افراد تحت تاثیر بوتاکس چه کسانی هستند؟

1. تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. زیرا اثرات آن هنوز ناشناخته است.

2. افراد مبتلا به اختلالات عصبی عضلانی یا بیماری‌هایی مانند: میاستنی گراویس و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) (بیماری لو گریگ)

3. افرادی که عفونت‌های فعال در محل تزریق دارند یا تبخال در ناحیه دارند.

4. افرادی که به دلایلی از دوزهای بالای داروهای ضد انعقاد استفاده می‌کنند.

5. افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی عروقی.

6. افراد مبتلا به بیماری‌های خودایمنی مانند دیابت نوع 1، بیماری التهابی روده، آرتریت روماتوئید (RA)، پسوریازیس، مولتیپل اسکلروزیس (MS) و لوپوس (SLE). اگر هر یک از این شرایط را دارید به پزشک خود اطلاع دهید، ممکن است در معرض خطر عوارض جانبی جدی، از جمله مشکل در بلع و مشکل در تنفس، حتی با دوزهای کم بوتاکس باشید.

توصیه‌های مهم قبل از بوتاکس

بهتر است در جلسه مشاوره در مورد تمام شرایط پزشکی خود با پزشک خود صحبت کنید. و اگر قصد دارید در آینده لیفت صورت انجام دهید یا در گذشته جراحی پلاستیک روی صورت و محل تزریق انجام داده اید. در مورد تمام داروهایی که مصرف می‌کنید، از جمله داروهای بدون نسخه، ویتامین‌ها و مکمل‌های گیاهی به پزشک خود اطلاع دهید. زیرا تزریق بوتاکس با برخی از داروهای دیگر ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. یا اگر در 4 ماه گذشته سم بوتولینوم دریافت کرده اید. همچنین حتماً یک هفته قبل از تزریق، مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین E، آسپرین و ایبوپروفن را قطع کنید.


جمع بندی
ما در این مقاله در مورد هزینه بوتاکس در کرج صحبت کردیم. تمامی عوامل تاثیر گذار بر آن را نیز بیان کردیم

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید