10 مرطوب کننده عالی بعد از لیزر موهای زائد

10 مرطوب کننده بی نظیر بعد از لیزر موهای زائد

علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی خشن، بهترین نکته برای مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد این است که پوست خود را با استفاده از یک لوسیون آرام بخش هیپوحساس آبرسانی کنید.


علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی خشن، بهترین نکته برای مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد  این است که پوست خود را با استفاده از یک لوسیون آرام بخش ضد حساسیت آبرسانی کنید.

ترکیباتی مانند سرامیدها، پپتیدها، گلیسیرین، اسید هیالورونیک و آلوئه ورا برای مرطوب کردن پوست حساس پس از لیزر بدون تحریک پوست، به خوبی عمل می کنند.

با وجود مارک های نامحدود و مرطوب کننده هایی که لوسیون های حاوی این مواد را در بازار می فروشند و انتخاب بهترین آنها را برای خود دشوار می کند، درست است؟

بنابراین، اجازه دهید در این مقاله در مورد 10 بهترین مرطوب کننده بعد از لیزر موهای زائد در سال 2024 صحبت کنیم.

 بهترین مرطوب کننده بعد از لیزر موهای زائد برای صورت 

پوست صورت که ظریف و حساس است تحت تاثیر لیزر موهای زائد قرار می گیرد و شما را به دنبال درمان خاصی برای آن می کند. بنابراین، در اینجا 2 مرطوب کننده که می توانید برای صورت استفاده کنید، آورده شده است.

1. لوسیون مرطوب کننده فوق سبک CeraVe با SPF 30

برای صورت، مرطوب کننده های سبک مناسب هستند زیرا به سرعت جذب می شوند و پوست را تحریک نمی کنند. علاوه بر این، داشتن SPF در چنین مرطوب‌کننده‌ای، گیلاس روی آن است.

لوسیون مرطوب کننده فوق سبک CeraVe با SPF 30بنابراین، لوسیون مرطوب کننده فوق سبک CerVe با SPF 30 می تواند به شما در تقویت سد پوستی بعد از لیزر موهای زائد و همچنین محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید کمک کند. علاوه بر این، حاوی هیچ ماده ای نیست که بتواند پوست شما را پس از لیزر تحریک کند.


2. e.l.f. SKIN Holy Hydration! کرم صورت

در حالی که لوسیون صورت CeraVe حاوی سرامیدها و اسید هیالورونیک است، می توانید با استفاده از کرم مرطوب کننده صورت مقدس پوست جن از پپتیدها حمایت بیشتری کنید.

الف SKIN هیدراتاسیون مقدس! کرم صورتاین کرم صورت بدون ظلم که در یک شیشه مینیمالیستی وجود دارد، فوراً پوست را تغذیه می کند و جلوه ای حجیم می کند. علاوه بر این، دارای ترکیبی از ویتامین ها و نیاسینامیدها است که پس از لیزر موهای زائد منافذ را می بندد.

 
 بهترین مرطوب کننده بعد از لیزر موهای زائد برای بدن

نیازهای بدن و صورت ما منحصر به فرد است. بنابراین، بیایید ببینیم بعد از لیزر موهای زائد از چه چیزی می توانید روی بدن خود استفاده کنید.

1. مرطوب کننده بدون عطر درمانی پیشرفته لوبریدرم

عطر پس از لیزر موهای زائد می تواند پوست را تحریک کند. بنابراین، محصولات بدون عطر برای استفاده در بدن و صورت سازگارتر هستند.

مرطوب کننده بدون عطر لوبریدرم تراپی پیشرفتهمرطوب کننده تراپی پیشرفته لوبیدرم دارای فرمولی پیشرفته با پرو سرامیدها، ویتامین B5 و ویتامین E است. این مواد بلافاصله پس از لیزر موهای زائد پوست را تسکین می دهند و آن را برای درمان بعدی آماده می کنند.


2. لوسیون مرطوب کننده بدون عطر Aveeno Skin Relief

اگر بعد از لیزر موهای زائد پوست شما بیش از حد خشک می شود و احساس خارش می کنید، پیشنهاد می کنیم از مرطوب کننده ای با مخلوطی از کره بدن و عصاره جو دو سر استفاده کنید.

لوسیون مرطوب کننده بدون عطر Aveeno Skin Reliefمرطوب کننده تسکین دهنده پوست Aveeno یکی از این مرطوب کننده ها است که دارای ترکیب سه گانه جو دوسر و کره شی است. آبرسانی پوست را تا 2 روز تامین می کند و قرمزی، خارش و التهاب ناشی از لیزر را از بین می برد.

بهترین ژل آلئو ورا بعد از لیزر موهای زائد

اگر پوست شما حتی به لوسیون های هیپوآلرژیک واکنش نشان می دهد، می توانید از ژل آلوئه ورا ساده استفاده کنید  زیرا بعد از لیزر موهای زائد پوست را خنک می کند.

1. لوسیون روز آرام بخش Burt's Bees با آلوئه و شیر برنج

لوسیون روز آرام بخش Burt's Bees که برای پوست های مبتلا به اگزما ساخته شده است، برای افرادی که تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گرفته اند، به همان اندازه موثر است.

لوسیون روز آرام بخش برتز بیز با آلوئه و شیر برنجعلاوه بر ژل آلوئه ورا و شیر برنج حاوی روغن های آرام بخش، مرطوب کننده ها و اسکوالن است. همه این مواد می توانند پوست پس از لیزر موهای زائد را به آرامی درمان کنند و سد آن را که ممکن است توسط اشعه های شدید لیزر به خطر بیفتد، ترمیم کنند.

2. ژل آلوئه ورا مرطوب کننده جدید نیچر ریپابلیک

برندهای آسیایی مراقبت از پوست با قرار گرفتن در راس هرم بازار مراقبت از پوست، در تولید بهترین محصولات ژل آلوئه ورا از هیچ کس عقب نیستند.

ژل آلوئه ورا مرطوب کننده جدید نیچر ریپابلیکنیچر ریپابلیک، یک برند کره ای، ژل آلوئه ورا با رطوبت 92% را معرفی کرده است. این محصول شگفت انگیز بدون سولفات، پارابن و سیلیکون قابل استفاده برای صورت و بدن است.

پس از لیزر موهای زائد، تورم، تحریک و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

بهترین اسید هیالورونیک بعد از لیزر موهای زائد

اسید هیالورونیک باعث افزایش آبرسانی فوری می شود و می توان از آن برای مقابله با خشکی پوست ناشی از لیزر موهای زائد استفاده کرد. بنابراین، در اینجا 2 مرطوب کننده وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

1. مرطوب کننده صورت Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid

وقتی نوبت به تولید محصولات اسید هیالورونیک می رسد، نوتروژنا برندی است که می توانید کورکورانه به آن اعتماد کنید. مرطوب کننده صورت آن دارای گلیسیرین و اسید هیالورونیک است.

مرطوب کننده صورت Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acidعلاوه بر این، دارای آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که می تواند برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش که پس از لیزر موهای زائد مضرتر است، استفاده شود. قوام ژل مانند این مرطوب کننده به سرعت جذب می شود و بر روی پوست احساس سبکی می کند.

2. لوسیون بدن هیالورونیک اسید Advanced Clinicals

در حالی که Neutrogena Hydro Boost مرطوب کننده صورت است، Advanced Clinical لوسیون اسید هیالورونیک را برای بدن ارائه می دهد. این مرطوب کننده به طور خاص برای ارائه اثرات درمانی فرموله شده است.

لوسیون بدن هیالورونیک اسید Advanced Clinicalsبا اسید هیالورونیک، آلوئه ورا، روغن نارگیل، کره شی، ویتامین E و سرامیدها، می تواند پس از لیزر موهای زائد به لوسیون بدن شما تبدیل شود. علاوه بر آبرسانی به پوست، تولید سلول های جدید پوست را تحریک می کند و ظاهری جوان به شما می دهد.

 

 بهترین مرطوب کننده بعد از لیزر موهای زائد به طور کلی

در نهایت، اجازه دهید در مورد 2 مرطوب کننده جهانی صحبت کنیم که می توانید بدون فکر دوم، هم برای بدن و هم برای صورت خود استفاده کنید.

1. کرم مرطوب کننده CeraVe | مرطوب کننده بدن و صورت

همه CeraVe را دوست دارند و همه ما یک شیشه داریم، نیمه خالی آن، درست است؟ خوب، اگر یکی دارید، پس از لیزر موهای زائد به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید. اگر نه، همین الان مال خود را سفارش دهید.

کرم مرطوب کننده CeraVeکرم مرطوب کننده CeraVe را می توان برای تامین رطوبت و تغذیه صورت و بدن بعد از لیزر موهای زائد استفاده کرد. همچنین، به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای مرطوب کننده صورت CeraVe بدون SPF عمل می کند.

2. لوسیون فشرده Cetaphil با سرامید

لوسیون شفابخش فشرده Cetaphil با فرمولاسیون غیر کومدوژنیک، فاقد پارابن و سازگار با پوست های حساس به شما کمک می کند تا پوست درمان شده با لیزر موهای زائد خود را بهبود بخشید.

لوسیون شفابخش فشرده Cetaphil با سرامیداگرچه سرامیدها، روغن تخمه آفتابگردان، اسیدهای آمینه و آلانتوئین دارد به مزایای استفاده از آن پس از لیزر موهای زائد می‌افزاید. با این حال، می تواند گران تر از CeraVe باشد.

 

 سوالات متداول

1. آیا حذف موهای زائد IPL بهتر از لیزر موهای زائد است؟

از مقرون به صرفه بودن گرفته تا راحتی، حذف موهای زائد IPL بهتر از لیزر است. اگرچه نتایج لیزر موهای زائد بیشتر از لیزر موهای زائد IPL ماندگاری دارد، اما در اینجا به شما می گوییم که چگونه گوشی لیزر موهای زائد IPL Ulike Air 10  بهتر از لیزر است.

هزینه Ulike تقریباً به اندازه 1 جلسه لیزر موهای زائد است
این روش سریعتر از لیزر موهای زائد نتیجه می دهد
شما می توانید درمان های اولیه و بعدی خود را در هر زمان و هر کجا که بخواهید انجام دهید
مدت زمان رفع موهای زائد IPL کمتر از لیزر موهای زائد است

 

2. آیا می توانم بعد از لیزر موهای زائد از وازلین استفاده کنم؟

از آنجایی که وازلین قوام غلیظی دارد و منافذ پوست را مسدود می کند، اجازه دهید قبول کنیم که بهترین ماده برای شل شدن پوست است. بنابراین می‌توانید پس از لیزر موهای زائد از وازلین برای آرام کردن پوست، ترمیم سد پوستی و کاهش قرمزی پوست استفاده کنید.

 

3. آیا می توانم بعد از لیزر موهای زائد از کرم اوره استفاده کنم؟

درست مانند سرامیدها، اوره یک ماده آبرسان پوست است. در واقع، پوست را به شدت آبرسانی می کند و می تواند بعد از لیزر موهای زائد استفاده شود. نه تنها پوست را تسکین می دهد بلکه به بهبود آن نیز کمک می کند.

 

4. آیا می توانید بعد از لیزر موهای زائد از لوسیون استفاده کنید؟

البته می توانید و باید بعد از لیزر موهای زائد از لوسیون استفاده کنید. با این حال، توجه به ترکیبات لوسیونی که استفاده می کنید بسیار مهم است.

مواد مناسب را قبلا ذکر کردیم. علاوه بر این، بهتر است از لوسیون های حاوی مواد فعال مانند رتینول، AHA، BHA و ویتامین C به مدت 2 تا 7 روز پس از درمان خودداری کنید.

 

5. چه زمانی می توانم بعد از لیزر موهای زائد از اسید گلیکولیک استفاده کنم؟

گلیکولیک اسید یک ماده فعال روشن کننده پوست است. اگرچه می‌توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید، اما استفاده از آن بلافاصله پس از لیزر موهای زائد انتخاب عاقلانه‌ای نیست زیرا می‌تواند پوست را تحریک کرده و بهبودی را به تاخیر بیندازد.

بنابراین قبل از استفاده 3 تا 7 روز صبر کنید.

نتیجه
آبرسانی مناسب پوست پس از لیزر موهای زائد، کلید بازیابی سد پوستی شماست. انتخاب مرطوب کننده مناسب به ناحیه درمان، نوع پوست، اهداف هدف و بودجه شما بستگی دارد.

از این رو، 10 مرطوب کننده برتر بدن و صورت را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید بعد از لیزر موهای زائد از آنها برای تسکین پوست استفاده کنید.

https://blog.ulike.com/best-moisturizer-after-laser-hair-removal

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید