مزایا و معایب هایفوتراپی

مزایا و معایب هایفوتراپی

ما امروز قصد صحبت در مورد مزایا و معایب هایفو تراپی راداریم اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.


زیبایی یکی از مهم‌ترین مسائلی هست که همواره انسان‌ها به آن اهمیت بسیاری می‌دهند. یکی از ارکان اصلی زیبایی هر فردی صافی پوست و داشتن صورتی بدون چین‌وچروک هست. معمولاً باگذشت زمان و افزایش سن افراد به‌صورت طبیعی در بعضی از قسمت‌های صورت مانند دور چشم‌ها و اطراف دهان دچار چین‌وچروک می‌شوند؛ که همین امر می‌تواند اعتماد بعضی از افراد را تا قسمت قابل‌توجهی پایین بیاورد. اگر به دنبال راهی برای جوان‌سازی پوست خود و جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک هستید هایفو تراپی می‌تواند بهترین راه باشد زیرا این روش یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست هست که دارای طرفداران زیادی است. ما امروز قصد صحبت در مورد مزایا و معایب هایفو تراپی راداریم اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مزایای هایفوتراپی

هایفو تراپی یک روش کاملاً علمی هست که بدون احتیاج به عمل جراحی به‌راحتی و با کمترین هزینه‌ای پوست صورت خود را می‌توانید جوان‌سازی کنید. در این روش امواج به لایه‌های پوست نفوذ کرده و با تولید کلاژن در پوست تمامی چین‌وچروک هارا برطرف کرده و یک‌پوست کاملاً صاف و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورند.

  • نتیجه خوب و ماندگاری بالای آن

بعد از هایفو تراپی مراجعین تقریباً ظرف چند روز متوجه تأثیرات اولیه این تزریق می‌شوند؛ اما نتایج کامل این کار بین 6 تا 12 هفته خود را به‌طور کامل نشان می‌دهد زیرا معمولاً هایفوتراپی کلاژن‌های پوست را می‌سازد و با این کلاژن باعث سفت شدن دائمی پوست صورت و گردن افراد به مدت طولانی می‌شود. البته ناگفته نماند که ماندگاری هایفو تراپی رابطه نزدیکی با نوع عمل و سرعت انجام آن دارد. معمولاً ماندگاری هایفو تراپی یک سال طول می‌کشد اما ماندگاری این کار در هر فرد متفاوت است زیرا اگر به‌خوبی از پوست خود محافظت کنید حتی می‌توانید بیشتر از این مدت‌زمان گفته‌شده نیز ماندگاری آن را حفظ کنید. هم‌چنین مکان و پزشکی که این کار را انجام می‌دهد نیز بسیار مهم است برای مثال کلینیک زیبایی جهان شهر یکی از بهترین کلینیک‌هایی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.

  • تعداد جلسات کم 

بسیاری از افراد تنها به یک جلسه برای هایفو تراپی نیاز دارند البته این نیز بستگی به نوع پوست افراد دارد؛ اما مناسب‌ترین میزان برای تعداد جلسات هایفو تراپی دو جلسه هست که به فاصله زمانی 6 ماه باید انجام دهید. هایفو تراپی در کشور ما بسیار رشد کرده است برای مثال هایفو تراپی در کرج در بیشتر موارد می‌تواند متقاضی را تنها در یک جلسه درمان کنند.

  • انعطاف‌پذیری بالا

هایفو تراپی یکی از کم‌ضرر ترین روش‌های جوان‌سازی پوست هست که می‌توان از آن برای جوان‌سازی تمام نقاط بدن مانند جا های حساسی مثل پلک چشم‌ها و از بین بردن غبغب صورت استفاده کرد. ازجمله هم تریم کاربردهای هایفو تراپی می‌توان به از بین بردن چربی‌های بدن، خط فک، افتادگی گردن اشاره کرد. هم‌چنین اگر قصد لیزر بعد از هایفو تراپی رادارید لیزر در کرج می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد؛ زیرا لیزر بعد از هایفوتراپی بسیار حساس هست و حتماً باید توسط افراد بسیار ماهر انجام شود.

  • هزینه معقول

هایفوتراپی نصبت به سایر روش‌های جوان‌سازی پوست مانند لیفت صورت بسیار کم هست. همچنین این روش با توجه به میزان عوارض کمی که دارد از ایمنی بالاتری نیز برخوردار است.

  • درمان افتادگی پلک

یکی دیگر از مزایای هایفوتراپی درمان افتادگی پلک هست. افتادگی پلک ها می‌تواند تأثیر زیادی بر روی زیبایی صورت هر فرد داشته باشد؛ اما بسیاری از افراد چون می‌ترسند این بیماری را درمان نمی‌کنند. برای این دسته از افراد هایفو تراپی می‌تواند بهترین راه باشد زیرا این روش با تولید امواج فراصوت و تولید کلاژن در پیچ‌خوردگی‌های پلک به‌راحتی آن را با کمترین خطر و ودرد ممکن درمان می‌کند.

  • جوان‌سازی پوست

مهم‌ترین هدف هایفو تراپی جوان‌سازی پوست هست؛ زیرا در این روش با تولید انرژی فراصوت و نفوذ به لایه‌های زیرین پوست باعث ایجاد یک سری آسیب‌های جزئی به پوست می‌شود که همین آسیب‌ها باعث ساخت کلاژن پوست که اصلی‌ترین ماده شادابی پوست افراد هست می‌شوند.


بیشتر بدانیم :  تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس؟


معایب هایفوتراپی 

در دنیای پزشکی هیچ روش درمانی بدون ضرر نیست. حتی خوردن بعضی از ضعیف‌ترین و رایج ترین استامینی فون ها نیز ضرر دارد. هیفو تراپی که یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست هست نیز دارای یک سری عوارض و معایب هست که در ادامه مطلب با آن‌ها آشنا خواهید شد:

  • بی‌حسی

در بعضی از موارد که بسیار کم نیز می‌باشند ممکن است بیمار در ناحیه‌ای که هایفوتراپی انجام داده است احساس بی‌حسی کند. هم‌چنین یکی دیگر از معایب هایفوتراپی احساس سوزن سوزن شدن این ناحیه‌ها هست هردوی این علائم به‌صورت موقت می‌باشند و معمولاً بعد از مدتی به‌صورت طبیعی و خودکار بهبود میابند.

  • قرمزی کم

یکی از مواردی که بعد از هایفوتراپی باعث ترس افراد می‌شود قرمزی پوست هست. در این زمان جای هیچ نگرانی نیست زیرا پوست تنها به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه هایفو تراپی این‌جوری شده و بعد از مدتی به‌صورت خودکار رفع می‌شود. البته این قرمزی برای تمام افراد نیز اتفاق نمی‌افتد و تنها برای بعضی از آن‌ها ممکن است اتفاق بی افتد.

  • تورم کم

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم برای جوان‌سازی پوست هایفو تراپی معمولاً به بعضی از لایه‌های پوست آسیب وارد می‌کند همین آسیب ممکن است. در بعضی از افراد باعث تورم و کبودی بشود. این مسئله نیز نمی‌تواند باعث نگرانی افراد بشود زیرا بعد از مدتی رفع می‌شود.

  • درد کم

معمولاً در طول انجام هایفوتراپی افراد به خاطر انتقال انرژی فراصوتی به پوستشان احساس سوزن سوزن شدن، درد و گرمای شدید را تجربه می‌کنند ناگفته نماند که درد این روش به‌قدری نیست که افراد نتوانند آن را تحمل کنند اما اگر می‌دانید تحمل درد را ندارید قبل از عمل یک مسکن قوی را مصرف کنید.


جمع‌بندی
مادر این مقاله به دنبال معرفی مزایا و معایب هایفو تراپی بودیم. همان‌گونه که مشاهده کردید همه مزایا و معایب آن را بیان کردیم؛ اما بهتر است بدانید که هایفو تراپی می‌توانند ایمن‌تریمن و بهترین روش برای جوان‌سازی پوست شما هست.


بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج + هزینه


 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید